Facebook masowo blokuje katolickie strony. To już prawdziwa plaga!

A myślałam, że tylko mnie spotkał taki zaszczyt!  — Moją też zablokował – bez żadnego wcześniejszego ostrzeżenia! – zostałam poproszona o przesłanie zdjęcia, ponieważ na moim koncie „wykryto podejrzane działanie”, — przesyłałam kilka razy, ale było „za małe” —zapytano też, czy zapoznałam się z treściami niedozwolonymi… —  w moim przypadku katolickimi, o żydach   i   islamistach ;  — jako zdjęcie w tle miałam św. Michała Archanioła  — tego, którego mam w bocznym panelu — m.j

Zuckerberg /foto/ pl.wikipedia.org   — stosuje cenzurę jak za Stalina,  Beri, Bermana!

Facebook zablokował ponad dwadzieścia konserwatywnych stron katolickich w ciągu 24 godzin, — niektóre z nich miały miliony polubień. Administratorzy dostali tylko lakoniczną wiadomość, mówiącą o rzekomych „podejrzanych działaniach”.

Jedna   z   zablokowanych  stron zwanych „Fr. Rocky” — należała do   amerykańskiego katolickiego księdza ks.  Francisa J. Hoffmana —   dyrektora   Relevant Radio, którego fanpage miał 3,5 miliona obserwujących osób.

„Katolicyzm i duma” —  niezwykle popularną stronę z sześcioma milionami fanów, spotkał podobny los.

Administrator — Kenneth Alimba z Nigerii, powiedział, że została ona zablokowana bez wyjaśnienia. Miał też inną stronę „Święta Maria Matka Boża”   — z około 200 000 lajków- ona również została usunięta.

Alimba wysłał wiadomości do serwisu Facebook w celu przywrócenia stron, ale nie liczy na reakcję ze strony portalu.

–  Takie   działania  są bardzo złe. Pracowałem nad tą stroną od pięciu lat

—  powiedział rozżalony i dodał:

Zawsze walczyli i nadal walczą ze wszystkim, co katolickie i konserwatywne.

Kolejny   fanpage,   który   został zablokowany nosił nazwę „Jezus i Maryja”. — Miał   on  około 1,7 miliona obserwujących, a jako zdjęcie w tle widniał obraz świętego Serca Jezusa i Maryi.

Administrator strony — Godwin Delali Adadzie, opowiada, że był na Facebooku wieczorem 17 lipca, kiedy został poproszony o przesłanie zdjęcia, ponieważ na jego osobistym koncie „wykryto podejrzane działanie”.

— Ostatecznie odzyskał swoje prywatne konto, ale otrzymał powiadomienie informujące go, że jego strona „Jezus i Maria” została wyłączona.

Według Adadżda, wszyscy widniejący jako redaktorzy tej strony również zostali poproszeni o weryfikację swojej tożsamości.

Obserwatorzy twierdzą, że te 25 stron to tylko wierzchołek góry lodowej, a faktyczna liczba tych zablokowanych może być liczona w setkach.

Przez NewsBook

19 lipca 2017

Za; https://newsbook.pl/2017/07/19/facebook-masowo-blokuje-katolickie-strony-to-juz-prawdziwa-plaga/

Ten wpis został opublikowany w kategorii APELE - KOMUNIKATY, FINANSJERA ŚWIATOWA, JUDAIZM - ŻYDZI, MEDIA - INTERNET INFORMATYKA, Roszczenia żydowskie, WALKA Z WIARĄ KATOLICKĄ. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.