Reklama samochodu na tle Pomnika Powstania Warszawskiego? Internauci oburzeni, Audi przeprasza

Usunięte zdjęcie reklamy Audi A5 / Źródło: Facebook / @AudiPL

Audi Polska zaprezentowało reklamę swojego nowego samochodu A5.

Zdjęcie auta zrobiono jednak na tle Pomnika Powstania Warszawskiego, co oburzyło internautów.

Po kilku godzinach firma zamieściła przeprosiny i usunęła niestosowne zdjęcie.

— „Wykorzystanie tego zdjęcia było oczywistym błędem i jest nam przykro, że zraniliśmy uczucia wielu osób. Bardzo przepraszamy”

  napisano w mediach społecznościowych.

Wszystko zaczęło się od kolejnego zdjęcia prezentującego najnowsze Audi A5.

Do reklamy samochodu wykorzystano jednak pomnik ku czci Powstania Warszawskiego, co oburzyło internautów.

Po kilku godzinach firma usunęła zdjęcie i przeprosiła.

__________________

/ Źródło: DoRzeczy.pl

/ kga

Za; https://dorzeczy.pl/kraj/31213/Reklama-samochodu-na-tle-Pomnika-Powstania-Warszawskiego-Internauci-oburzeni-Audi-przeprasza.html

Wybrane komentarze DoRzeczy.pl

powstaniec IP dzisiaj 14:36

no, szkoda że posthitlerowcy nie umieścili za kierownicą figury woskowej adolfa hitlera, najbardziej znanego przedstawiciela niemieckiego narodu nadludzi. A, no i tak sobie pomyślałem, że obok kierowcy, mógłby siedzieć rudy volksdeutsch (że niby przypadkowo, na autostop się zabrał)

  • · i tyle IP dzisiaj 13:50

„Reklama samochodu na tle Pomnika Powstania Warszawskiego? Internauci oburzeni”… propagowaniem pamięci o owym powstaniu.
Tym sposobem można się też oburzać na sprzedaż noży do chleba, rur gazowych czy cegieł, bo tymi przedmiotami można wszak… zabić.

Dziwny jest ten świat.

  • · KOMENTARZ IP dzisiaj 13:47

Martusia też już sprzedała swoją furę.Albo ta fotka co biega w sieci jak audi przed konnicą polską jedzie to czyje? Hipokryzja jak zawsze.

  • · zniesmaczony IP dzisiaj 13:43

Niby przypadkowe, nieświadome zestawienie: pomnik przegranych i panów motoryzacji.

  • Odpowiedzi: 1
  • mam wyobraźnię IP dzisiaj 12:47

Auto z daleka wygląda poprawnie, ale już z bliska to ten design maski jest „świńsko” prymitywny. Środkowa część maski powinna się mniej i dyskretnie-stopniowo wybrzuszać, począwszy od przodu i całość maski mniej wyraziście, by to miało urok. Rozumiem, gdyby w opcji były kuloodporne szyby. Wówczas ta reklama naprawdę miałaby sens w prezentacji auta o cechach sportowych. W innym wypadku – do decyzja jakiegoś palanta albo prowokacja wycelowana koncern.

  • · Yntelygentny z PO IP dzisiaj 12:35

Zrobił się głośno? Zrobiło! Zapamięta każdy, że Audi ?- zapamięta. WIęc kampania reklamowa udana. A widocznie Audi pozycjonuje swoich klientów w grupie którzy mają tyle honoru co Ewa K.
Zapewniam, że im takie „szczegóły” nie przeszkadzają.

  • Odpowiedzi: 1
  • Jaś Fasola IP dzisiaj 12:30

Nie dostrzegam sprzeczności. Przecież najwięksi „patrioci” typu Maliniak, Świrtoni, czy bufetowa rozbijają regularnie limuzyny tej właśnie marki.

  • · bzdecik IP dzisiaj 12:29

Czy to nie zbytnie przewraźliwienie – przypadkiem? Obraźa kogoś samochòd stojący na tle pomnika? A ludzie robiacy sobie zdjęcia na tle tego samego pomnika? A pomnik stalinizmu stojacy w środku Warszawy? A tęcza imienia Hajki Grpnkiewicz?…no więc właśnie…myslcie trochę, nie boli.

  • · Sceptissimus IP dzisiaj 12:21

Nie ma co przepraszać. Muzeum powinno upomnieć się o swoje prawa autorskie do wizerunku budynku, i zaskarżyć AUDI o wielomilionowe odszkodowanie.

  • Odpowiedzi: 1
  • MickeyMouse IP dzisiaj 12:16

A na Polskim niebie od dzisiaj tylko Tupolevy..Ku Pamięci!

Advertisements
Ten wpis został opublikowany w kategorii APELE - KOMUNIKATY, FINANSE GOSPODARKA, III RP, JUDAIZACJA POLSKI, Niemcy, NIEMIECKI HITLERYZM, PiS - Prawo i Sprawiedliwość, PO, POLITYKA, POlska w likwidacji. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.