Zadzwoniłem do kancelarii Pani Premier z pytaniem o TTIP i CETA

Rządzić to znaczy służyć obywatelom. — Czy Polski rząd prowadząc zakulisowe rozmowy w sprawie TTIP oraz CETA działa w interesie i dla dobra naszych obywateli?

Nie lubię powielać plotek, a więc postanowiłem sprawdzić jak to się ma do tego, co czytam internecie.

https://fbcdn-video-e-a.akamaihd.net/hvideo-ak-xla1/v/t42.1790-2/14517259_17854

Pragnę przypomnieć, że poinformowałem urzędników o nagrywaniu naszej rozmowy, co z resztą w trosce o bezpieczeństwo obywatela czyni również KPRM.

Jakież było moje zdziwienie, gdy usłyszałem, że urzędnik wymieniony na rządowej stronie z imienia i nazwiska nie pracuje już tam od 5 lat.

Dzięki tak zakrojonej na szeroką skalę dezinformacji nasza rozmowa trwała ponad 19 minut, — a przypomnę, że to ja dzwoniłem na swój koszt z Oslo w Norwegii ( podaję, aby służby nie musiały słuchać całego nagrania

Czy   tak powinna wyglądać telefoniczna obsługa obywatela w XXI wieku przez KPRM?

Polska rządowej administracji to zaścianek Europy i Świata?

A może to już państwo grupy trzymającej władzę (?) wg zasady TKM i BMW?

Nie wierzę!

krzysztof-adamekBy Krzysztof „Kaktus” Adamek

| Wrzesień 27th, 2016

Za; http://pressmania.pl/?p=34228

Ten wpis został opublikowany w kategorii ANTYPOLONIZM, CETA - TTIP, FINANSE GOSPODARKA, FINANSJERA ŚWIATOWA, GLOBALIZM, III RP, PiS - Prawo i Sprawiedliwość. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.