Artykuł publicystki portalu Prawy.pl zablokowany przez Facebook za „niebezpieczne treści”

korzeniecka_facebook-225x300Facebook zablokował możliwość udostępniania artykułu Doroty Korzenieckiej — ostrzegającego przed niebezpieczną umową między polskim a norweskim rządem,

— która pozwoli na wydawanie dzieci z Polski norweskim rodzinom.

„Facebook zablokował mi udostępnienie mojego artykułu z Prawy.pl   — o „Adopsjonforum czyli dzieci na eksport”…  — tylko w komentarzu mogę wkleić link artykułu z tamtego roku…

Napisałam do FB o wyjaśnienie sytuacji… zobaczymy, co mi odpiszą… — Czy ja i mój profil zagrażam bezpieczeństwu FB..?! – tak napisali w instrukcji blokady…”

— poinformowała Dorota Korzeniecka na swoim profilu.

Jej zdaniem podstawowym „przewinieniem” jest prowadzona przez nią działalność polegająca na wspieraniu rodzin.

Przypominamy artykuł, który zdaniem administratorów Facebooka jest „niebezpieczny”.

https://prawy.pl/10729-adopsjonforum-czyli-dzieci-na-eksport/

Nie sposób nie odgadnąć, komu w rzeczywistości on zagraża… — a może raczej – czyim interesom…

[ZOBACZ: Donos na dziecko, które chciało pomóc chorej mamie — emjot]

***

Anna Wiejak

Opublikowano 13 września 2016

Za; http://prawy.pl/36999-artykul-publicystki-portalu-prawy-pl-zablokowany-przez-facebook-za-niebezpieczne-tresci/

WSZYSTKIE PRAWA DO TEKSTU ZASTRZEŻONE. Możesz udostępniać tekst w serwisach społecznościowych, ale zabronione jest kopiowanie tekstu w części lub całości przez inne redakcje i serwisy internetowe bez zgody redakcji pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii AFERY PRAWA, ANTYPOLONIZM, APELE - KOMUNIKATY, Gender, HOMOSEKSUALIZM-FEMINIZM-ABORCJA, III RP, JUDAIZACJA POLSKI, NOWY PORZĄDEK ŚWIATA, PiS - Prawo i Sprawiedliwość, POlska w likwidacji, PROTESTY, SPOŁECZNO-POLITYCZNE. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.