Nie znalazłem nawet jednego zdania o rocznicy wybuchu II wojny światowej – List Czytelnika z Berlina

niemieckie-gazety-1.09.2016.jpg 2List Czytelnika z Berlina: Sprawdziłem cztery najważniejsze gazety. Nie znalazłem nawet jednego zdania o rocznicy wybuchu II wojny światowej

Na redakcyjną skrzynkę otrzymaliśmy list od naszego Czytelnika, Pana Maksymiliana. —  Jest zszokowany, że Niemcy nie pamiętają o rocznicy II wojny światowej.

Mieszkam w Berlinie już drugi rok. Od zmiany władzy w Polsce, w niemieckiej prasie zaczęła się nagonka. Fałszywe wiadomości są podawane prawie codziennie,   — zawsze coś przeciwko Polsce,   — a to, że brak demokracji, a to że złodzieje, a to, że kaczory etc.

Ciągle negatywnie przedstawia się nasz kraj i bardzo często na pierwszych stronach takich gazet jak Morgenpost, Sueddeutschezeitung, Die Welt czy Tagesspiegel.

Ciekawy   byłem,   czy   dziś   napiszą   coś   o  sobie,   — o tym jak niedawno – 77 lat temu rozpętali piekło na ziemi,   — zamordowali ponad 70 mln ludzi i zniszczyli pół świata okradając go ze wszystkiego.

Liczyłem chociaż na jakieś wspomnienie, nie w sensie, żeby dokuczyć Niemcom, ale by ich edukować i innych ludzi, którzy tu żyją.

Sprawdziłem   cztery   gazety: Berliner Morgenpost, Süddeutsche Zeitung, Die Welt oraz Tagesspiegel   — i nic nie znalazłem na pierwszych kilku stronach każdej z tych gazet, nawet jednego zdania, zero, nic!

Jestem zszokowany, tym bardziej, że żyjemy w czasach, kiedy warto dbać o pamięć o takiej tragedii jak II WŚ, by nigdy podobna sytuacja już się nie powtórzyła. 

Niestety dziś Niemcy żerują na tym, co zagrabili 77 lat temu i w późniejszych latach.

Nie mają szacunku dla historii i nie mają po prostu szacunku do tych, których z zimną krwią mordowali.

Myślę, że to propaganda – by odsunąć od siebie tamten czas, wybielić się i najlepiej mówić, że obozy śmierci były polskie i Polacy jest stworzyli, a Niemcy to kraj od zawsze otwarty na wszystkich.

Myślę, że to wpisuje się w dyktatorską politykę A. Merkel i ona maczała w tym palce, by takie, a nie inne artykuły się dziś pojawiły.

Cieszyłbym się, gdybyście opublikowali to Państwo – by Polacy wiedzieli, jakiego mamy sąsiada i co myśli o naszej wspólnej historii,   — oraz by każdy mógł poznać prawdę, jaki brak demokracji jest tutaj w Niemczech.

Tu nie można nawet skrytykować islamu — od razu policja bierze na przesłuchania, zaczyna się nagonka;   — zaś o gwałcie na kobietach w Kolonii poinformowali dopiero po 10 dniach.

To jest właśnie brak demokracji.

Jestem ze Szczecina, mieszkam w Berlinie dwa lata, jestem prawnikiem, jestem dumny z bycia Polakiem i działam również w naszym kraju.

Uważam, że demokracja w Polsce ma się bardzo dobrze.

Maksymilian Rojek

Opublikowane 2016/09/01

Za; http://niezlomni.com/list-czytelnika-z-berlina-sprawdzilem-cztery-najwazniejsze-gazety-nie-znalazlem-nawet-jednego-zdania-o-rocznicy-wybuchu-ii-wojny-swiatowej/

Ten wpis został opublikowany w kategorii ANTYPOLONIZM, HISTORIA EUROPY, HISTORIA POLSKI, HISTORIA WSPÓLCZESNA, II Wojna Światowa, ISLAM, JUDAIZM - ŻYDZI, NAZIZM, Niemcy, NIEMIECKI HITLERYZM, OBOZY KONCENTRACYJNE, POLITYKA, ROCZNICE, Roszczenia niemieckie, Traktat Jałtański 1945, UNIA EUROPEJSKA, Zbrodnie niemieckie w Polsce. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Nie znalazłem nawet jednego zdania o rocznicy wybuchu II wojny światowej – List Czytelnika z Berlina

  1. Mark pisze:

    Obrzucanie kłamstwami ma celowe działanie= UWIARYGODNIĆ PIS.
    Niestety większość nie rozumie tego , że PIS jest partią prożydowską i prowadzi działalność antypolską. PIS= Pro Israeli Semitism

Możliwość komentowania jest wyłączona.