Max Kolonko WSPӣCZESNI POLSCY ZDRAJCY

Opublikowany 29.06.2016 —  Wojtunik szet CBA dawny dowodca ZOMO

Komentarze •

Dodaj publiczny komentarz…

zmyslowy272 tygodnie temu

Kur.a, tyle parszywych mord w tak krotkim filmie.

Piotr Kurek1 tydzień temu

3:32 … powiedziałem dość … niedopowiedziane: teraz ja muszę wejść na ich miejsce.

Helena Jackline1 tydzień temu

OGARNIJ SIE POLSKO ,,, rudy na szafot !!!

dziedzic pruski2 tygodnie temu

taka szuja hehe

Simon Matyk2 tygodnie temu

Tusk ty klamco

R Zski2 tygodnie temu

wojtunik bedzie siedzial albo lezal pierwszy

Helena Jackline1 tydzień temu

DO QUATARU ICH CZY DUBAJU WYSLIJ WARIATKO !!!

sNossi l2 tygodnie temu

3:08 ale się uśmiałem

Zdzislaw Hoffman2 dni temu

uwaga! Kolonko to idiota !!!!

The_MusicFan1 dzień temu

Drogi i stadiony Tusk zrealizował, ale „dobrze zarabiające pielęgniarki i POlicjanci”? Hahaha!

Petter Krol6 dni temu

MAM MORALNY OBOWIĄZEK ZABIJAĆ ZDRAJCÓW NARODU WY PSY NIEMIECKIE PO , NOWOCZESNA

sNossi l2 tygodnie temu

0:27 kosmita

Helena Jackline1 tydzień temu

kiedy ta wredna ruda malpa odpowie za zdrade interesow kraju ???

Szybki Wstrzas1 tydzień temu

NA SAM WIDOK MAM WKURWE.TUSK TY ……..

LORD KRZYŻOWIEC2 tygodnie temu

Na szubienicę antypolskich skurwysynów , wszystkich !!!! Na chuj się rozczulać . POLSKA NIE NALEŻY DO TYCH KUTASÓW ,.POLSKA JEST MOJA , TWOJA, NASZA !!!!

Helena Jackline1 tydzień temu

ahhh rudy powiedzial ,,,, okolicznosci zbrodni ,,,, ?

Artur Żerebecki1 tydzień temu

Nawet komentować się nie chce.

Obrzezany Prąć1 tydzień temu

Ale Polacy dali się przeżydzic!

Greg B1 tydzień temu

Ciekawe, czy tusk mial by tez takie twarde rrrr………..-jak by mu paluchy powolutku obcinac,wlasciwie to wszystko powoli,i zostawic mu tylko to ERrrrrrr………….-jak Europa Rozjebana

farmacja 20151 tydzień temu

Rudy ukradł pieniądze z OFE mojego zmarłego męża, Zostałam z dziećmi bez środków do życia,moja renta po dwudziestu latach ciężkiej pracy w szkole specjalnej wystarcza na powolne dogorywanie.Kazał mi pracować z dziećmi z z różnymi zaburzeniami do 65 roku życia Ukradł nam 2 tyś. złotych zasiłku pogrzebowego.Ogołocił nas z pieniędzy, dumy narodowej, pogrzebał nadzieje wielu zwłaszcza młodych Polaków.Ograbił, oszwabił i zdezerterował.To jeszcze mało aby wprowadzić karę śmierci ? Zniszczył mój kraj. Dziadek z wermachtu jest dumny ze swojego wnuka a całe piekło na czele z belzebubem się raduje.

TySooN661 tydzień temu

4:52 Pierwsza szklana Polski wstyd

Ten wpis został opublikowany w kategorii AFERY PRAWA, ANTYPOLONIZM, FILMY - MUZYKA, III RP, PiS - Prawo i Sprawiedliwość, PO, POLITYKA, POlska w likwidacji. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.