Syn nazisty i kata Polaków – Hansa Franka – bezczelnie o Polsce

635914741536519339***

— Polska zmierza w kierunku autokracji, ma stać się zamkniętym państwem katolickim. — Pojawiają   się   też  tchórze pokroju mojego ojca gotowi wiernie służyć reżimowi

— powiedział w wywiadzie dla „Dużego Formatu” — Niklas Frank, — syn hitlerowskiego   gubernatora   okupowanych  ziem polskich (1939-1945) Hansa Franka.

Pytany przez dziennikarza „Dużego Formatu” o obecną sytuację w Polsce Niklas Frank powiedział:

— tak mnie to boli i przeraża, że nie czytam już całych tekstów o Polsce. Wystarczają mi nagłówki.   — To, co robi wasz nowy rząd, jest niewyobrażalne. — Czego oni chcą? Cofnąć Polskę? Zmusić ludzi, by modlili się do rządu? Zdusić w Polsce wszelką dyskusję?

…By powstrzymać ten rząd na ulice muszą wyjść miliony. — Wierzę, że dacie radę. Polacy to cudowny naród anarchistów.

Niklas Frank jest jednym z pięciorga dzieci hitlerowskiego zbrodniarza Hansa Franka (1900-1946),   — powieszonego za zbrodnie wojenne i zbrodnie przeciw ludzkości na mocy wyroku Trybunału w Norymberdze.

— W latach 1939-1945 Hans Frank był generalnym gubernatorem okupowanych ziem polskich.   — Był jednym z głównych autorów i realizatorów planu eksterminacji Polaków i Żydów.

— Był odpowiedzialny za masowe zbrodnie na terenie Generalnego Gubernatorstwa,   — dewastację gospodarczą Polski, — planowe niszczenie i grabież dzieł sztuki i dóbr materialnych.

Aprobował również plany zniszczenia Warszawy.

4 października 1939 Frank w sowim dzienniku zanotował zgodę Hitlera na nieodbudowanie Warszawy ze zniszczeń wojennych, zburzenie Zamku Królewskiego oraz grabież dzieł sztuki.

— Dokumenty, które Frank zostawił w swoim gabinecie na Wawelu podczas ucieczki z Krakowa w 1945 zawierały plany zburzenie 95 proc. budynków Warszawy.

Niklas Frank jest dziennikarzem od wielu lat związanym z redakcją tygodnika „Stern”.  

— Napisał dwie książki: „Mój ojciec Hans Frank” i „Moja niemiecka matka”, w których rozlicza się z nazistowską przeszłością rodziców.

Miażdżącej   krytyki   ojca   nie   wybaczyła  Niklasowi jego matka i rodzeństwo.   — Jedynie najstarszy brat Norman podzielał poglądy Niklasa.

Niklas Frank wielokrotnie odwiedzał Polskę jako dziennikarz.

– W moim życiu dwie rzeczy mnie ucieszyły:   — zjednoczenie Niemiec i to, że w Polsce „Solidarność” pokonała komunizm.

— W latach 80. jako dziennikarz Sterna byłem tego świadkiem. Robiłem wywiady z Wałęsa.   — Stałem pod Grobem Nieznanego Żołnierza i czytałem nazwy miejsc, w których Polacy toczyli bitwy.

Myślałem sobie:  —  tyle ich Polaków zginęło, tyle się nawalczyli, kraj był pod zaborami, pod okupacją.   — Ale dali radę. Polska przetrwała, choć tyle przeszła w swojej historii. To cud.

— powiedział dziennikarzowi Dużego Formatu.

***

FAKT.PL

Opublikowano: piątek, 19, luty 2016

Za; http://dziennik-polityczny.com/index.php/spoleczenstwo/4108-syn-nazisty-i-kata-polakow-bezczelnie-o-polsce

Ten wpis został opublikowany w kategorii "Solidarność", 4 czerwca 1989, ANTYPOLONIZM, ARCHIWUM 25-LECIA 1989-2014, HISTORIA POLSKI, HISTORIA WSPÓLCZESNA, II Wojna Światowa, III RP, III Wojna Światowa?, JUDAIZACJA POLSKI, Magdalenka, NAZIZM, Niemcy, NIEMIECKI HITLERYZM, OKRĄGŁY STÓŁ, PiS - Prawo i Sprawiedliwość, PO, POLITYKA, POlska w likwidacji, PRL, Roszczenia niemieckie, UNIA EUROPEJSKA, Zbrodnie niemieckie w Polsce. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.